Συνέντευξη με τη γυμνάστρια Ευαγγελία Θεοχαρούδη: Απώλεια των Περιττών Κιλών!

Υπάρχει τρόπος να χάσει κάποιος γρήγορα τα περιττά κιλά των εορτών;

Αρχικά πρέπει κάποιος να είναι αποφασισμένος ότι θα δουλέψει για να χάσει τα περιττά κιλά των εορτών. Πρέπει να υπάρχει συνδυασμός γυμναστικής με διατροφή, για να υπάρξει το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη βοήθεια ενός καταρτισμένου γυμναστή, που θα είναι συνέχεια δίπλα στον ασκούμενο για να τον καθοδηγεί με τις κατάλληλες ασκήσεις αλλά και να τον ενθαρρύνει, καθώς και με ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής από διατροφολόγο. Ο κάθε σωματότυπος είναι διαφορετικός και οι ανάγκες κάθε ασκούμενου διαφέρουν, οπότε το επιθυμητό αποτέλεσμα μπορεί να επέλθει σε διαφορετικό χρόνο μεταξύ ασκούμενων.

Μιλήσατε για σωστή διατροφή, μπορεί ένας άνθρωπος ο οποίος είναι σε δίαιτα να κάνει παράλληλα γυμναστική;

Όπως αναφέραμε παραπάνω το ιδανικό αποτέλεσμά επέρχεται με συνδυασμό διατροφής και γυμναστικής. Μπορεί κάποιος να είναι σε δίαιτα και να γυμνάζεται, αρκεί να υπάρχει παρακολούθηση από τους ειδικούς. Αν κάποιος ακολουθεί ένα πρόγραμμα εξαντλητικής δίαιτας σίγουρα δε μπορεί να αποδώσει στο γυμναστήριο και μπορεί να φέρει σε κίνδυνο και την ίδια του την υγεία (να πέσει η πίεσή του, να ανεβάσει πολύ γρήγορα καρδιακούς παλμούς και να μην έχει την αντοχή να ολοκληρώσει το πρόγραμμα). Σε κάποιον που θέλει να χάσει βάρος συστήνετε να ακολουθεί και τα δυο προγράμματα(δίαιτας-γυμναστικής), με μέτρο.

Υπάρχουν συγκεκριμένες ασκήσεις οι οποίες βοηθούν στη μείωση βάρους;

Οι κατάλληλες ασκήσεις για μείωση σωματικού βάρους είναι ασκήσεις, οι οποίες δουλεύουν καρδιοαναπνευστικά και συγκεκριμένα οι αερόβιες ασκήσεις. Ασκήσεις δηλαδή που ανεβάζουν τους καρδιακούς παλμούς. Είτε μπορεί να είναι κάποιο πρόγραμμα πάνω σε ένα ποδήλατο ή διάδρομο ή ελλειπτικό μηχάνημα, είτε ένα ομαδικό πρόγραμμα στην τάξη, σε έντονο ρυθμό. Ακόμα και αν κάποιος δεν είναι λάτρης του γυμναστηρίου, μπορεί με
περπάτημα σε γρήγορο ρυθμό, σε καθημερινή βάση, να δουλέψει μόνος του για να επιτύχει τον στόχο του.

Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποια οφέλη από τη σωματική άσκηση πέρα από την απώλεια βάρους;

Η σωματική άσκηση φέρει ευεξία και χαλάρωση όχι μόνο στο σώμα αλλά και στο πνεύμα. Μας βοηθάει να αποβάλλουμε άγχος και στρες που αντιμετωπίζουμε στην καθημερινότητά μας και να καθαρίσουμε το μυαλό μας από οτιδήποτε μας απασχολεί. Είναι τρόπος ζωής. Επίσης είναι σημαντικό να καταλάβει ο κόσμος ότι με τη σωματική άσκηση κάνουμε συντήρηση του σώματός μας, για να προλάβουμε τυχόν σωματικά προβλήματα(πόνο στη μέση, στην πλάτη, πρόβλημα σπονδύλων κ.α.) καθώς μειώνουμε τον κίνδυνο εμφάνισης ασθενειών όπως ο διαβήτης και διαφόρων καρδιακών προβλημάτων.

Η Ευαγγελία Θεοχαρούδη είναι Personal Trainer και Pilates Trainer κάτοχος Bachelor of Physical Education

All rights are reserved by HealthyU ©